We graven diep

Al onze projecten beginnen met een goed gesprek om een ​​goed begrip te krijgen van de ontluikende mensen, de ruimte, de mensen die ermee bezig zijn en hun behoeften. In veel gevallen willen we ook meer te weten komen over de lokale markt, bedrijfsdoelstellingen en merkidentiteit. We lopen rond in de ruimte, voelen het, praten, luisteren, ondervragen, graven diep totdat we ons inzicht in alle menselijke, praktische, technische en creatieve uitdagingen die voor ons liggen te boven gaan.

We vinden het grote idee

In deze fase gebeurt de magie. Magie is gebaseerd op één groot idee en op een aantal principes die we eren: wees authentiek, impact in plaats van effect, maak het eenvoudig, maak het duurzaam en laat het wow zijn. We vertalen de briefing naar een idee dat de kracht heeft om een ​​ruimte te transformeren in een geheel nieuwe ervaring die de briefing en de identiteit van het merk of de klant weerspiegelt. We visualiseren dit idee, delen het met onze klant, passen het aan indien nodig en zorgen ervoor dat ze er net zo van houden als wij.

We tekenen het grote geheel

Zodra het idee is goedgekeurd, werken we het technische ontwerp uit. We kiezen materialen voor vloeren, muren en andere structuren, verlichtingssystemen, meubels en al het andere dat de ruimte nodig heeft (en nee, we doen geen kaarsen en vazen). Vaak ontwerpen we ook op maat gemaakte meubels. We presenteren onze klant de resulterende technische tekeningen, materiaalbladen en een spits werkend 3D-model om in rond te dwalen en de ruimte te ervaren voordat deze nog bestaat.

Wij gaan voor kwaliteit

Tijdens de realisatie van het project nemen we de creatieve voorsprong. We stellen projectmanagers, aannemers, constructeurs, bouwers en vakmensen uit ons uitgebreide netwerk voor; bedrijven en mensen die zorgen voor een uitstekende uitvoering. Bij grootschalige projecten werken we vaak samen met partijen die al betrokken zijn. Digitale gebouwbeheersystemen hebben geen geheimen voor ons … We houden de uitvoering nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat de identiteit die we op papier hebben ontworpen, komt zoals we het bedoeld hebben. En om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden klanten zijn.