Interieurontwerp Amsterdam
Klanten die kiezen voor interieurontwerpbureau Amsterdam Studio Ramin Visch worden uiterst serieus genomen. Tijdens een eerste gesprek inventariseren we de wensen en eisen uitgebreid. Pas wanneer we exact weten wat een opdrachtgever van ons wil, gaan we aan het werk. Zo nodig stellen we verhelderingsvragen. We graven liever te diep dan dat er op dit gebied onduidelijkheden bestaan. Zaken die we absoluut moeten weten zijn onder andere om wat voor soort ruimte het gaat. Ook willen we weten wie deze ruimte gaan gebruiken. Zijn dat alleen oudere mensen of juist kinderen? Komen personen voor formele of informele zaken samen op deze plek? Gaat het om een woning of een hotel? Dan is huiselijkheid bijvoorbeeld ook een factor van betekenis.
Ervaren interieurontwerper Amsterdam
Als mensen voor hun interieurontwerp Amsterdam terecht komen bij onze Studio, dan maken ze kennis met zeer ervaren interieurontwerpers. Op de site is te zien welke projecten wij al voor andere opdrachtgevers mochten realiseren. Duidelijk zien mensen dan ook hoe breed onze doelgroep is. Het is voor ons prettig als wij voor het maken van het ontwerp al even kunnen rondlopen in de ruimte. We realiseren ons dat dit niet altijd mogelijk is. Wij vinden het belangrijk om een perfect beeld te hebben. Dit gebeurt voelend, pratend, luisterend en observerend.
Ons interieurontwerpbureau in Amsterdam kent een magische fase
De interieurontwerper in Amsterdam werkt volgens verschillende basisprincipes. Dit zijn onder meer eenvoud, duurzaam en originaliteit. Na de inventarisatie breekt voor ons altijd een hele bijzondere en cruciale fase aan. We hebben alle onderdelen helder en nu moet het er van komen. Niet voor niets noemen we dit dan ook wel de fase van de magie. Alles komt dan bij elkaar. We vinden het belangrijk om niet voor een bepaald effect te gaan. Juist de impact is cruciaal. We wachten op een wow-gevoel, want dan weten we dat alles klopt. Er volgt een omzetting van de briefing naar een concreet plan. Zijn we zo ver dan wordt dit uiteraard gedeeld met onze opdrachtgever. We hopen ook van die kant op een wow-gevoel. Is dat niet het geval, dan wordt het plan nog aangepast. Net zo lang totdat ook onze klant tevreden is.
